13 Mart 2011 Pazar

aptal saptal oyunlar

hani hep derler ya kadınları anlamak zordur diye yok abi ben vallahi erkekleri anlamanın daha zor olduguna inanan kesimdenim. var başımda bir sorunlu.hadi diyorum bu sefer bari tartışmalardan uzak bir ilişkim olsun ılımlı yaklaşıyım bazı şeyleri görmiyim alttan alıyım her boku büyütmiyim diye falan ama yok cidden siz erkekler dümdüz kızları sevmiyosunuz hep bi strateji oyunu oynanacak size, sakın karşıma çıkıp da hiç bi erkek yok açık olun yok trip yapmayın peşinizden koşturmayın naz niyaz yapmayın falan demesin, sizler var ya bu yakındığınız şeyler olmadığı zaman sorunlu varlıklara dönüşüyosunuz. bize başka arkadaşlarınıza başka konuşuyosunuz, sevgilinize gelince şöyle davran böyle davran replikleri, arkadaşlarınızla baş başa kalınca da '' ya abi bi kız da beni peşinden koştursun ya burnumu sürtsün uğraşıp duruyım onunla'' cümleleri. sizler bu zamanda zaten az sayıda kalmış olan ''düzgün kız'' ları haketmiyosunuz.işiniz gücünüz oyun işiniz gücünüz entrika, kızlar hiç olmassa düşündüklerini hiç bi biçimde saklayamayan varlıklar. he aramızda var tabi sizin gibi dolambaçları yolları kendine içselleştirmişler ama ben onları da bu duruma sizlerin bu gerzekçe isteklerinin getirdiğine inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder