29 Mart 2011 Salı

seçilen değil seçen insan olmak istiyorum!!


şuan çok sinirliyim inan öyle böyle değil.bugün tez danışmanları açıklandı ve bennn tercihte bulunduğum 2 hocaya da düşmemişim hadi onu bırak daha geçen hafta proje yüzünden sürtüştüğüm karı tutmuş beni öğrenci olarak seçmiş kendileri önümüzdeki 1-1.5 yıl boyunca danışmanlığımı yapacak!!!ya kardeşim sanki lise okuyoruz master lan bu çalışabileceğin biriyle bu uzun soluklu süreçte devam etmek çok önemli ne bokuna aldın seçtin sen beni be gerzek!lan diyorum danışmanı değiştiriyeim ama karı aynı zamanda bölüm başkanı şimdi daha çok takar falan hiç mezun olamam...ama bu karıyla da çalışmak istemiyorum... madem kendi kafanıza göre belirlicektiniz ne diye bize seçme hakkı tanıdınız adalet mi bu ya...kadın resmen istediği öğrencileri bir güzel seçmiş almış,ii halt etmiş...çok zor bi dönem beni bekliyo.sinirlerim tepemde saldırcak yer arıyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 yorum:

  1. yeni geldim bloguna master değil ama lisans tezim için uğraşıorum bende.
    Ben kendim sectim danışmanıda noldu. destek olmaktansa köstek oluo daha çok. Devamlı devamlı oyalayıp duruo 6 hafta kaldı teslime ben nerdeyse başlayamadım bile :(
    İlk okuduğum yazunda kendimi yakın hissettim :)
    Yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldinn =) yani işin özü diosunki üzülme luci danışmanı seçsende seçmesende sıçtın kızım hazırlıklı ol=) moralmen yükselmem lazım böle teze başlanmaz kiiiiiiiiiiii;) buarada yalnız olmadığıma sevindim;)

    YanıtlaSil
  3. bırak yalnız olmayı çığ gibi büyüyor bile kulübün sayısı =) iki hafta sonra ben de tezime başlıcam. iki tane prof var. biri iyi, ve şansa bak sen öbürü kötü =P bakalım bana hangisi düşecek =D

    YanıtlaSil
  4. sana iisi düşsün de bari ii haberlerini alıp azcık sevinelim=)

    YanıtlaSil
  5. walla buraya kadar baya ballı geldim. bundan sonra da böyle devam eder mi bilinmez ama belli olur olmaz heber weririm =)

    YanıtlaSil
  6. tmm hava yapma bana da moral ver bencil olma=)))

    YanıtlaSil
  7. hahah =) ya dostum önemli olan zoru başarmak biliosun kolay olanı herkes yapar yaani(yersen=P)

    YanıtlaSil