27 Mart 2011 Pazar

sevgiliyle uyuyamamak


sevgiliyle uyumak gibisi yoktur,hemen herkes sevdiği kişiye sarılıp kokusunu içine çeke çeke uyumaya bayılır.buraya kadar herşey güzel yani o sarılma kokuyu içine çekme vs vs durumları ama sonrası kötü be arkadaş,yok ben yanımda biri varken uyuyamıyorum...napcam nasıl etcem de bu durumdan kendimi çıkartcam bilemiyorum ancak cidden benim için bi problem bu.Allah tan öle rahat bi şekilde evden izin alamıyorum da bu birlikte uyuma etkinlikleri çok sık olmuyo.onda kaldığım hergünün ardından sersem gibi oluyorum çünkü şöyle deliksiz bi uyku çekemiyorum.önceleri o da uyuyamıyodu kendisi de benim gibi sorunludur da=) ama zmnla alıştı sanırım ya da işte çok yorulduğundan direk sızıyo da olabilir.lan evlensem ne bok yicem ben :s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder